مهندسين مشاور جامع بهروي تهران

معرفی سازمان ها دستگاه نظارتمهندسين مشاور جامع بهروي تهران

مهندسين مشاور جامع بهروي تهران

220
1400/08/07
مهندسین مشاور جامع بهرو بر اساس نیاز کلان‌شهر تهران به طراحی و احداث خطوط مترو در راستای راهبردهای کلان شرکت متروی تهران از سال 1366 پایه‌گذاری شد و با کسب تجربه چندین ساله توسط جمعی از مهندسین مجرب این حوزه در سال 1380 به ثبت رسید. مهندسین مشاور جامع بهرو از بدو تاسیس تلاش کرده است با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی، مهندسی مترو را به عنوان مجموعه‌ای از دانش‌های تخصصی رشته‌های فنی مختلف به صورت متمرکز نهادینه نماید.

ره‌آورد فعالیت چند دهه‌ای بهرو به عنوان مشاور اصلی خطوط متروی تهران، در حوزه های طراحی و مهندسی، نظارت و کنترل کیفیت و خدمات مدیریت طرح و مشاور کارفرما (در پروژه‌های طرح و ساخت) در سال‌های اخیر با بالندگی بیشتر بهرو، علاوه بر قطار شهری پایتخت در خدمت سایر کلان‌شهرهای کشور مانند کرج، اصفهان، شیراز، تبریز و رشت نیز قرار گرفته است.

اکنون مشاور بهرو گستره وسیعی از تخصص‌های فنی و مهندسی مختلفی شامل سازه، معماری و مهندسی راه‌آهن، ترافیک و ژئوتکنیک، مهندسی مکانیک و تمام گرایش‌های مهندسی برق (مخابرات، کنترل و قدرت)، مهندسی تخصصی ناوگان و بهره‌برداری و چندین دانش میان رشته‌ای دیگر را در بر می‌گیرد.
امتیازدهی:

دیدگاه‌ها